Dørtelefon og service

19. januar 2022
Har du problemer med din dørtelefon kan du nå bestille service via nettsiden, og det er ikke lenger nødvendig å kontakte vaktmester. Servicebestillingen går rett til leverandøren Assistent Partner.

Andelseier har ansvaret for kontroll og vedlikehold av sikringsskapet og det elektriske anlegget inne i sin leilighet som en eier av en enebolig.

Dør/porttelefon er å anse som en del av det elektriske anlegget i en leilighet. Om det er feil på dørtelefonanlegget i din leilighet kan service bestilles fra vår leverandør og samarbeidspartner Assistent Partner.

Vi gjør oppmerksom på at evt. feil og utbedringer må betales av andelseier, og faktura vil bli tilsendt fra leverandør. Om servicefirmaet anser feilen som en del av borettslagets ansvar (dvs. feilen befinner seg utenfor leiligheten), vil borettslaget bli fakturert for arbeidet.

En ny dørtelefon koster ca. kr. 4000,- inkl. mva. 

Service bestiller du her: Service på dørtelefon – Haugerud borettslag

Nyheter