Returseddel fra Telenor

7. september 2021
Flere beboere har denne uken mottatt returseddel fra Telenor uten noe nærmere forklaring. Vi har vært i kontakt med Telenor for å høre hva som skjer.

Vår kontaktperson i Telenor forteller at det er en annen avdeling som er ansvarlig for utstyret og de ikke har fått informasjon om at returseddel er sendt ut til beboere i Haugerud Borettslag.

Du skal ikke sende noe utstyr i retur til Telenor før vi er klare for overgang til Altibox. Og det er vi ikke riktig ennå. Uten modem/ruter og dekoder vil du være uten Internett og TV.

 

Vi ønsker derfor å gjøre oppmerksom på følgende:

  • Returseddel må ikke kastes. Denne må du ta vare på til du får beskjed fra oss om at utstyret skal sendes i retur til Telenor.
  • Du skal ikke sende noe utstyr til Telenor før du har fått nytt utstyr tilkoblet i din leilighet.
  • Styret vil orientere i infoskriv, på nettsiden og på Facebook når det er klart for å sende inn utstyr.
  • Du vil få beskjed når det er behov for tilgang til din leilighet for montering av nytt utstyr.

Nyheter