Vi ønsker å rette en stor takk til dere alle sammen for godt samarbeid med montører, vaktmester m.m. i denne omleggingsfasen. Og dette hvor vi både har måtte forholde oss til korona, hjemmekontor og hjemmeskole når arbeidet har foregått.
Det har kommet inn få klager til daglig leder på arbeidet som har vært gjort i forbindelse med overgangen. Dette er vi veldig fornøyd med. Prosjektet har gått etter planen og alle leiligheter har fått TV og Internett som planlagt med unntak av en leilighet hvor beboer er bortreist.
Vi har dog mottatt noen få klager om ustabilitet på TV signaler/dekoder og noe klager på lang ventetid hos kundeservice når man henvender seg dit. Ellers har vi fått lite andre konstruktive tilbakemeldinger i skriftlig form.
Vi har fått informasjon om at det har vært en stor oppgradering på dekoderen den 18. januar som skulle løse mye av utfordringene den hadde. Så dette har forhåpentlig løst noen av feilene enkelte beboere har hatt.
Vi ønsker tilbakemeldinger
Vi skulle gjerne vite litt mer om hvordan dere beboere opplever ny leverandør før vi tar et statusmøte med Altibox, noe vi vil prøve å få til i løpet av februar.
Vi håper derfor du har anledning til å svare på noen spørsmål og gi oss klare og konkrete tilbakemelding på evt. utfordringer du opplever med ny leverandør. Dokumenter for eksempel med bilder, skjermklipp m.m..
Spørreskjema vil ligge tilgjengelig i 14. dager. Informasjonen som kommer inn vil vi ta med oss tilbake til leverandør i planlagt statusmøte.
Så får vi håpe på at vi nå er i en innkjøringsfase hvor alt er nytt og alt må «gå seg til» før vi oppnår stabil drift i løpet av kort tid.
Takk for at du hjelper oss!
07.02.2022 – skjema er nå tatt inn og sendt over til Altibox.
Skjema for tilbakemelding på Altibox
Nyheter