Tilbakemelding på Altibox

21. januar 2022
Nå har vi vært i drift med Altibox som ny leverandør av TV og Internett i snart 2 mnd. For noen beboere har overgangen gått veldig greit og for andre beboere har det vært flere utfordringer. Og enkelte har fortsatt utfordringer med stabil drift av både TV og Internett.

Vi ønsker å rette en stor takk til dere alle sammen for godt samarbeid med montører, vaktmester m.m. i denne omleggingsfasen. Og dette hvor vi både har måtte forholde oss til korona, hjemmekontor og hjemmeskole når arbeidet har foregått.

Det har kommet inn få klager til daglig leder på arbeidet som har vært gjort i forbindelse med overgangen. Dette er vi veldig fornøyd med. Prosjektet har gått etter planen og alle leiligheter har fått TV og Internett som planlagt med unntak av en leilighet hvor beboer er bortreist. 

Vi har dog mottatt noen få klager om ustabilitet på TV signaler/dekoder og noe klager på lang ventetid hos kundeservice når man henvender seg dit. Ellers har vi fått lite andre konstruktive tilbakemeldinger i skriftlig form.

Vi har fått informasjon om at det har vært en stor oppgradering på dekoderen den 18. januar som skulle løse mye av utfordringene den hadde. Så dette har forhåpentlig løst noen av feilene enkelte beboere har hatt. 

Vi ønsker tilbakemeldinger

Vi skulle gjerne vite litt mer om hvordan dere beboere opplever ny leverandør før vi tar et statusmøte med Altibox, noe vi vil prøve å få til i løpet av februar.

Vi håper derfor du har anledning til å svare på noen spørsmål og gi oss klare og konkrete tilbakemelding på evt. utfordringer du opplever med ny leverandør.  Dokumenter for eksempel med bilder, skjermklipp m.m..

Spørreskjema vil ligge tilgjengelig i 14. dager. Informasjonen som kommer inn vil vi ta med oss tilbake til leverandør i planlagt statusmøte. 

Så får vi håpe på at vi nå er i en innkjøringsfase hvor alt er nytt og alt må «gå seg til» før vi oppnår stabil drift i løpet av kort tid. 

Takk for at du hjelper oss!

07.02.2022 – skjema er nå tatt inn og sendt over til Altibox.

Skjema for tilbakemelding på Altibox
Altibox tilbakemelding
Har du gjort endringer på standard abonnement som ble levert i leiligheten (TV og Internett 200 Mbps)?
Hvilke endringer har du gjort?
Fungerer programarkiv for TV?
Fungerer start forfra for TV?
Fungerer opptak av programmer fra TV?
Fungerer din dekoder/TV boks uten problemer?
Fungerer fiberlinjen til Internett uten problemer?
Har du vært i kontakt med kundeservice/support i løpet av de siste 14 dagene?
Benyttet du deg av telefon eller chatt i kontakt med kundesenteret??
Opplevde du lang ventetid før du fikk hjelp?
Anslå tid:
Fikk du hjelp til det du lurte på?

Legg ved nødvendig dokumentasjon nedenfor.

Maximum file size: 157.29MB

Maximum file size: 157.29MB

Maximum file size: 157.29MB

Nyheter